Måndag kväll, sovdags!

Ligger just nu i sängen och drömmer mig tillbaka tills i somras.. Underbara sommar usch.. Just nu faller det små snöflingor ute blandat med lite regn. Kallt, mörkt och deppigt övergången mellan höst och vinter är verkligen inte rolig!
I Fredags blev det iallafall skola fick reda på mitt Vardagsolyckors prov hade C, riktigt nöjd då jag inte ens pluggat. Efter skolan blev det hem och fixa lite sen in till Sanna och ta några groggar. Va hos Thom en sväng tills dom skulle till Örebro sen åkte vi med Waltersson. Runt 1tiden kanske åkte jag och Sanna till henne och sov.
I Lördags stod klockan på halv 8. Upp och fixa sig lite snabbt sen iväg till skolan för att hålla i öppet hus. Därefter blev det Marieberg med mamma och syskonen. Sedan hem och fixa mig, städa mitt rum och sedan in till Sanna och ta några groggar. Blev två svängar till Laxå, några varv i Askersund, en tripp till Brändåsen bland annat och ja träffade en massa trevligt folk va hemma och la mig i sängen runt 5-6 kanske! Riktigt bra kväll tillsammans med min fina vän!
I Söndags gick jag upp strax efter 13tiden. Kollade två Johan Falk filmer och efter det blev det ut och rida en sväng med Elin. Sen bara fix och tvmys igen och sen försöka sova.
Har sovit as dåligt inatt. Som vanligt ä, vaknat flera gånger.. Måste snart ta reda på vad det beror på, eftersom jag vaknar mellan 1-5ggr på en natt, inte konstigt att man är trött så man knappt vet vad man heter på dagarna, men men!
Idag har jag iallafall haft praktik och det har jag imorgon också, wihoo! Ahja ganska sköna dagar ändå!
Nu blir det iaf att försöka sova, natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0