En missad vecka

Har helt glömt bort bloggen..
Idag har jag iallafall haft praktik började 10 och slutade mellan 11-12 någon gång. Hade lite info osv.
Förra helgen iallafall drack jag med Sanna och Matilda på fredagen. 
Lördag pizza med Emil, Amanda, Linus och Joppe. Sen upp till huset. På kvällen blev det Donken och sen bara hem och ta det lugnt. På Söndagen åkte jag, Emil, Linus och Joppe upp till huset. Åkte lite stubb, sen klippte jag även Emils gräs och hjälpte pappa lite.
Veckan som varit har det varit skola som vanligt. Helt okej!
I Fredags blev det att dricka lite med Matilda, Krull och Kim sedan in till stan och då gick jag och Krull till Minda där hon, Berna och Hanna var. Blev sedan en tur till Brändåsen med några sen sova med Linus.
I Lördags hämtade mamma mig där och körde mig till Matilda så blev det lite tacomys oså. Sen på kvällen blev det att dricka med henne, Kim och Krull. Sen körde Nicklas mig till Linus.
Igår åkte jag upp till pappa med Linus och Joppe så släppte dom av mig där. Sen efter en stund kom dom igen och då blev det att kolla på när Markus, Emil, Linus och Joppe sköt lerduvor. Sen på kvällen hämtade mamma mig hos Emil så blev det att åka hem och fixa lite sen sova.
Lite om det jag missat att blogga om.
Funderar även på att skaffa en till blogg/ en ny. Får se när jag fixar det men länken kommer ut här då eller på min instagram @emmahkarlsson.
Ha det bra allesammans!
Har även varit ute och kört, tömkört hästarna en del i veckan som varit och även ridit Lina en hel del! Och så även varit med Sannut också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0