21.21

Söndag igen, dock inte direkt någon söndagsångest med tanke på att jag är ledig en vecka. Känns skönt att kunna vila ut sig lite!
I Fredags va det först skola sen hem och fixa mig lite. Efter de kom Krull och hämtade mig och körde mig till stan typ. Så blev det alkohol uppe hos Jasmine med henne, Amanda, Linus, Amelia och korven. Sen ut på stan och träffa lite folk osv och sen blev det att sova med Linus.
Kom hem runt 14tiden i Igår och då blev det att krypa ner i soffan och kolla på film Hypnotisören skapligt bra faktiskt. Sen när mamma och dom kom hem kollade vi på en film till och sen runt 21-22tiden kanske kom Krull och Sanna och hämtade mig så blev det att glida lite, kolla på Dumma mej då jag inte sett den, riktigt bra haha fast satt och halvsov i slutet men men.. Sen blev det att gli lite och träffa lite folk sen körde som hem mig så va väl hemma strax innan 2 och då blev det att sova direkt. 
Idag åkte jag med Amanda när hon skulle till huset fast jag hoppade av vid pappa så blev att fila lite med honom och Carina och sedan övningskörde jag och Carina lite och efter det hjälpte jag henne lite med hästarna så blev att rida Felicia en sväng. Efter det ner till Emil och dricka kaffe då mamma och dom va där sen åkte jag med dom hem. Och nu ligger jag as trött i sängen och kollar tv och klockan är bara strax över nio haha!


Trackback
RSS 2.0