On my way home

Sitter på bussen nu på g mot Askersund blir att åka dit sen ta moppen hem, käka, läsa lite och sedan iväg på hundkurs med Maja hela kvällen. Fin fint bortsett från att jag är grymt trött och att det kommer bli en sen kväll ikväll också..
Igår efter skolan åkte jag hem och läste lite i min engelskabok sen kom Linus en sväng. Så runt 6 åkte han igen och då åkte jag Erik och Elin och fiskade lite sen runt 21-22tiden kom Linus igen så kolla vi 112Aina och sedan sov. Skicka iväg honom till jobbet vid 4-5 imorse sen gick jag och la mig igen. Försov mig en timme imorse så tog moppen till stan och sedan bussen till skolan. Dagen har varit allmänt seg hela dagen, usch!
Ha en underbar dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0