Måndag morgon on my way to school

Trött som jag vet inte riktigt vad är jag nu iallafall på g mot skolan, taggar en underbar vecka. Går i skolan endast mån-ons sen är vi lediga tors-fre underbart!
Igår blev det att följa med Emil in till stan sen följde jag med Linus till Åmmeberg en sväng sedan åkte vi upp till pappa. Blev att rida Kaktus en sväng och under tiden åkte Linus och bytte bil, haha. Senare sen kom Linus och Linda och fiskade lite med mig och Emil. Fick dock inget, men mysigt och avkopplande. Blev sedan att åka och lämna Linda i stan, hämta Amanda och byta till bussen sen åkte vi hem och käkade och gick och la oss.
Skickade iväg Linus på en ny jobbvecka imorse vid 4-5 sen blev det att gå och lägga sig igen och gå upp vid 6 och fixa sig inför skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0