Helgen

Sitter i skolan och kollar på filmen Vingar av glas så tänkte passa på att uppdatera lite om helgen.
I Fredags blev det grogg med Sanna. Först hos henne sen hos Mogge. Va hemma runt 6 kanske.
I Lördags va jag med Emil och dom till huset. Sen på kvällen blev de lite spel (Geni) med Linus, Amanda, Jasmine och Emil. Sen sov även Linus hos mig. Gick upp runt 11-12 igår, käka lite sen åkte Linus mot Åmmeberg. O då följde jag med Emil och Joppe upp till pappa sen fixa vi (Emil) 940in. Sen bogsera vi upp Emils andra två bilar från mamma till Emils hus. Sen runt 19 tiden åkte jag och Linus hem till mig. Käka, fiska och lite så sen gick vi och la oss. Myspys! Skickade iväg honom till jobbet halv 5 imorse och sen gick jag och la mig igen. Gick sedan upp igen vid 7 och åkte med Amanda till skolan.
Ha en bra dag!

Min fina lilla Lina och lilla Tuva, det ska börjas i tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0