Studiedag

Usch alldeles för dålig på att blogga!
Förra veckan var jag bara i skolan torsdag och fredag. Efter skolan i Torsdags blev det Örebro med Joppe och Linda. Efter det Motala med Joppe och sen på kvällen var även Linus med lite. I Fredags blev det skola sen dricka lite med bra folk. Först i Åsbro, Kumla, Askersund sedan Gruvan och efter det körde Krull hem mig.
I Lördags blev det bara lugnt, tog en ridtur på min fina Lina annars hände inget speciellt.
Igår hade vi kalas för Emil som fyller 19år idag, stort grattis!
Sen blev det även ut på sjön och fota lite med Emil, Linus och Joppe sedan hämta vi upp Amanda och åkte till stan och käka pizza och efter det åkte jag, Linus, Emil och Amanda hem och sov!
Studiedag idag så va händer? Jo mamma och dom drar ner till Bengtfors och sover där inatt medans jag stannar hemma med djuren, mys!

Bilder från från sjön och på djuren kommer så fort jag tar mig tid till att sitta vid datorn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0