Rubrik

I Torsdags var jag ledig så blev att följa med pappa och Carina till Elmia Wood. Va hemma runt 20tiden sen på kvällen var jag med Matilda.
I Fredags blev det att åka upp till pappa en sväng på dagen. In till stan och hämta Matilda sedan fixa oss och därefter dricka lite. Sov hos pappa sen.
I Lördags körde pappa hem mig runt 14tiden kanske sen blev det bara lugnt. På kvällen blev det grillat med familjen samt film.
Igår (Söndag) blev det att hjälpa till med hönsgården Vi håller på och bygger samt hjälpa Elin lite så hon kunde hoppa med Ballerina och Mirella. Sen blev det Wallander och sedan sova.
Idag skola, sluta nyss så sitter på bussen mot Askersund ska in dit och ta bussen hem till mig sen ikväll ska vi iväg och kolla på en shettishingst.
Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0