Lördag

I Torsdags fick jag sommarlov. Gick och kollade på 9orna tillsammans med Sanna. Käkade med pappa på Grillen och sedan hem och fikade med mamma mfl. På kvällen blev det grogg tillsammans med Sanna. Blev även att bada mitt i natten med henne och Krull. Kom hem runt 3-4 tror jag. Somna vid 5 gick upp vid halv 9. Fixade mig sen åkte jag till stan och mötte upp Sanna, Krull, Kim och Marcus sen åkte vi till Hallsberg och kollade på studenten. Därefter körde dom hem mig. Vilade lite och fixade mig sedan. Sen kom
dom på kvällen igen och hämtade mig så blev att dricka med dom. Kom hem vid 4imorse tror jag, sovit jätte illa så gick upp ur sängen runt 14tiden huhu.
Men nu blir det att skutta in i duschen sen fixa
mig för ikväll ska vi ner till mormor och grilla lite då Tomas har fyllt år!


Torsdagens tårta


Jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0