Helgen

I Lördags vaknade jag och Linus runt 13tiden tror jag av att Patrik kom in och väckte oss. Därefter gjorde vi inget speciellt sen runt 14-15tiden tror ja åkte vi in till stan och käkade pizza och då var även Harry med. Sedan körde vi hem Patrik och efter det körde Linus och Harry hem mig. Blev då att åka till Hjortkvarn med mamma och käka glass. Åkte runt lite överallt sen blev det pizza i Östansjö.
Somnade sedan ganska skapligt. Igår (Söndag) var jag hos pappa och mockade skit. Därefter blev det Brändåsen sen körde han hem mig så blev det att packa.
För imorse vid 7 bärde det av emot Bengtfors. Här jag ska tillbringa veckan eller ah fram tills Torsdag då jag jobbar i Billingsfors som ligger en liten bit ifrån.
Övningskörde iaf en bit på vägen upp, jobba 11-18 sedan har jag övningskört lite till nu på kvällen. Imorgon blir de att ställa klockan på 6.. Wiho!
Ne nu ska jag kolla vidare på tvn och sedan sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0