Måndag

Har inte bloggat på typ en vecka men jobbade även Onsdag och Torsdag förra veckan. Kom hem i Torsdags runt 20tiden så packade om lite snabbt sen kom Linus och hämtade mig. Så har tillbringat hela helgen tillsammans med honom. I Torsdags blev det bara alldeles lugnt och sova tidigt. I Fredags sov vi länge sedan käkade och lite så sen körde han mig till pappa så hjälpte jag honom att lasta av ett hölass, sedan duscha och fixa mig. Sen hämtade Linus mig igen så började vi dricka lite hemma hos honom och sedan åkte vi till VN och drack med lite folk, trevligt. Blev sedan att vi sov hos Linda i stan. Sen på Lördagen hämtade Emil oss så höll vi på med höet hela dagen sedan åkte vi hem till mig och skulle kolla på film men både jag och Linus somna i soffan så blev bara att gå och lägga sig istället haha! Igår höll vi också på med höet hos pappa hela dagen. Sen på kvällen fixade vi lite matlådor och sedan åkte ner till Linus pappa Peter i Åmmeberg och käkade lite grillat. Mysigt! Sen blev det att åka hem till Linus igen och sova eftersom han skulle åkta iväg och jobba imorse vid 4. Själv sov jag vidare riktigt länge imorse, as gött, sedan städade jag lite och sen kom pappa och hämtade mig så har jag hållt på med höet idag också.. Puuuh blir aldrig klart!
Men nu njuter jag lite hemma hos mamma där jag inte har varit på aslänge känns de som.. Så nu myser jag lite med min lilla vovve och Tuva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0