Jobb jobb och åter jobb.

I Fredags blev det att dricka med bland annat Matilda, hon var dock nykter. Träffade även en massa annat trevligt folk som vi var med. Sen när Summer Party stängde mötte jag upp Linus och sedan en stund därefter skjutsade Kalle hem mig och Linus till Linus.
I Lördags gick jag och Linus upp runt 11, käkade och lite så. Sen åkte vi till pappa en sväng och runt 15 tiden kanske körde Linus hem mig.
Blev då att börja fixa sig och sen på kvällen firade vi pappa och Erik som har fyllt och runt 20tiden gick jag till Matilda, Josse och en massa andra och började dricka. Tappade dock bort dom senare sen så var mest med Amelia då, var även inne på Summer Party och partade lite! Sen runt 2 gick jag och Linda till henne och strax därpå kom Linus så gick vi och la oss.
Igår var vi hos Linda, käkade pizza, tog upp en båt och därefter ut i skogen och fiska med Linus, Emil, Markus och Harry. Trevligt! Så runt 23tiden kom jag och Linus till mig så duschade vi och sedan gick och la oss.
Gick upp vid 4 imorse, så åkte Linus vid 4.45 typ sen vid 5 väckte jag Emil sen kvart över åkte vi mot stan. Så mötte jag Carina sen vid 6.30 började jag imorse på mitt 3dje jobb för den här sommaren. Så nu blir det 3veckor på kommunen i Askersund. Jobb jobb och åter jobb som sagt!
Nu är min frukost rast slut så nu ska det jobbas tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0