I could be the one

Har varken haft lust eller tillgång att blogga.. Min mobil har ju krånglat med laddningen sen råkade Linus hälla lite vatten över den så den blev inte direkt bättre av de så den är på lagning och har inte blogg-appen i lånemobilen..
Sitter knappt aldrig vid datorn heller så, ah men ska försöka bättra mig! :)
 
Lovet då ja det har varit väldigt fram och tillbaka. Ena stunden skit bra och nästa as dåligt sen bra igen och ja ni vet ju själva hur det är med livets gång, hehe!
 
Men har inte direkt gjort nått speciellt på lovet. Helgerna samt nyår har alkoholen varit i centrum tillsammans med bra vänner. Nyår iår blev inte speciellt lyckat men men.. Sårade känslor, tårar, bråk med helt okända människor, poliser och grejer, men spännande och man tar väl med sig lärdommen därifrån! En sak är säker, nästa nyår ska fan i mig bli bra, bestämmer det redan nu så kanske risken är att det blir bra för engångsskull. Det märks!
 
Annars har jag varit lite med Matilda, min saknade kompis som jag tyvärr inte sett på ett bra tag, trevligt!
 
Ja Julafton firades hos mormor som vanligt med mammas släkt, och pappa har jag inte firat någon jul med.. Bytte bara presenter lite snabbt när vi va där typ 5 min sen var det inte mer med det. Känns ju lite sisådär men men.
 
Har iallafall kunnat sova ut ganska ordentligt nu när det vart lov, men har oftast inte somnat fören 2-5 och gått upp runt 12-14tiden. Men nu tillbaka till verkligheten, då skolan börjar imorgon igen 10.25, sova cirka 5timmar per natt, WIHO. Ne men känns på nått sätt väldigt skönt att komma tillbaka till skolan och få någon ordning på dygnet och det.
 
Det får vara allt sålänge, har givetvis missat MASSOR, men men det är nog inget märkvärdigt, det kommer i efterhand isåfall, ska även lägga upp ett inlägg med bilder från år 2012, men det kommer så småning om!
 
Ha det så bra nu, om det ens är några som läser min blogg fortf :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=uAuV6A_JMPo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0