New in

Fick även min Victoria Secret body mist på posten i Fredags. Luktade ungefär som jag trodde, det som är det svåraste med att beställa över internett, men blev nöjd!

Helgen har varit tvär lugn, har legat i soffan framför tv:n hela helgen då jag varit magsjuk. Spydde hela Fredagkväll och natt, i Lördags blev det bättre och igår kväll kunde jag äta lite smått och ta värktabletter så kramperna i magen gick över någorlunda. Och idag har jag varit helt bra, bortsett från att jag fått en förkylning på dehär också. Men den börjar också bli bättre! 
Nu ser jag bara fram emot nyår som ska spenderas med bra vänner! Love

Bild från förra Onsdagen som bestod av party med brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0