Måndag

I Fredags blev det skola. Var snökaos typ och stopp i trafiken så i stort sett inga bussar gick hemåt.. Suck!
Men Hannas pappa hämtade mig och henne i Hallsberg efter skolan så åkte vi till henne och fixade lite och sedan till mig och greja lite. Därefter hämtade Eskil och Nicklas oss sen körde Emil oss till Gruvan så var vi där hela kvällen och drack. Sov sedan i stan med dom och i Lördags mådde man väl inte världsbäst. Men men var bara på't igen så jag, Eskil, Nicklas och Rebecca drack och Emil körde. 
Igår blev det bara lugnt hela dagen, Eskil och Nicklas kom förbi en sväng. Var ute och tollkade (åkte pullka efter Lina.) Annars låg jag och kollade tv i stort sätt hela dagen!
Idag har jag haft skola, Väktarutbildning.. Suck vad trött jag är på den, lagar och paragrafer hit och dit och ett stort frågetecken i huvudet. Nästa vecka är iallafall VU1:ans prov, bara hålla tummarna att det går vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0