Veckan

Idag är det sista dagen på sommarlovet så blev en liten tripp till Marieberg med mamma och syskonen. Så ska strax åka hem ifrån Örebro.
Förra Torsdagen blev det jobb 6.30-16.00 efter det hämta Eskil mig sen åkte vi med Emil, Joppe och Harry till Emils hus. Så kom även Linus förbi där en sväng. Sen på kvällen blev det att åka Joppes nya bil lite med honom, Emil och Eskil. Kom hem runt 18-20tiden kanske och sen kom Linus till mig.
I Fredags skjutsade Linus mig till jobbet. Så blev jobb 6.30-13.00 och det var min sista jobbdag. Jisses så skönt!
Efter jobbet hämtade mamma mig så åkte jag hem och fixade mig. Sen blev det lite alkohol hos Robert med honom, Matilda, Marre och Hanna. Senare var vi på fest hos Linda. Sen sov jag och Linus där. I Lördags åkte jag och Linus hem till honom lagade lite mat och sedan klippte Linus gräset medans jag diskade och lite så. Sen på kvällen blev det att glii lite med honom och Linda så kom hem till honom strax innan 1 och då somnade vi direkt, as trötta!
Igår (Söndag) gick vi upp vid 11 någongång och fixade lite med allt möjligt och sedan fixade vi även och städade i ordning ett rum. Ställde dit soffa, bord och tv mm. Så nu är det lite ordning iallafall!
Sen runt 18tiden kanske åkte jag och Linus hem till mig så blev det bara lugnt resten av kvällen sen imorse vid 4tiden åkte han iväg till jobbet igen.
Bilder på det jag köpt idag kommer upp sen när jag är hemma, pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0