Torsdag

Lite om veckan. I måndags var det skola börja 11 och slutade tidigare så blev att åka till Sanna en sväng och sen hem.
I Tisdags var det skola, efter det en rök med Linda och Lisa sen hämtade mamma mig så åkte jag hem och fixade lite.
Igår blev det skola och efter det in till Askersund och käka pizza med Amanda, Sanna och Jasmine som en liten tradition då jag, Amanda och Jasmine käkade pizza på Askersundsmarken förra året. Efter det gick vi några varv på marken och sen åkte jag och Amanda upp till Emil en sväng där Linus, Joppe och Harry även var. Efter det åkte jag och Amanda hem och kollade Idol.
Idag blev det skola, slutade 12 så blev att åka till stan då så hämtade mamma mig sen har jag typ kollat på tv då jag känner mig as frusen.
Men nu ska jag ut och ta en rök, ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0