Onsdag

Igår blev det skola, fick lite scheman och började gå igenom vissa lektioner. Idag har vi fortsatt att endast gå igenom lektioner så varje lektion har varit ungefär 15min långa med endast info om ämnet. Men imorgon börjar vi förhoppningsvis med lite riktiga lektioner så att det känns värt att vara där.
För övrigt idag följde jag med mamma i morse till Gällersta slakteri där vackra Prissan fick somna in. Kändes tråkigt, men livet har ju sin gång..
Efter det till skolan. Efter skolan har vi sedan haft kalas för min lillasyster Elin som fyller 11år idag, stort grattis!
Och nu ligger jag och Maja i sängen och ska strax sova, trött och förkyld.. Ingen hitt!
Sweet Dreams!


Mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0