Helgen

Lite snabbt om helgen:
I Torsdags blev det skola, sluta tidigt så då blev det att åka till Sanna och vara med henne tills min buss kom sen blev det att åka hem och bara ta det lugnt.
I Fredags blev det skola efter det blev det Örebro med Sanna, Agnetha och Peter. Köpte mig en ny mobil (iPhone) och ett par klackskor. Efter det åkte vi till mig så hämtade jag lite grejer sen in till Sanna och göra oss i ordning. Sen på kvällen blev det grogg med henne, Julia och Matilda. Trevligt. Blev att börja hos Sanna sen till Harry en sväng sen drog vi till raggarklubben där det var fest. Sen blev det att sova hos Linda med Linus.
I Lördags runt 10-11 hämtade Emil mig så åkte vi upp till honom och fixade lite i huset. Sen åkte vi in till stan och käkade på hotellet med Linus och Linda sen tillbaka till huset och greja lite och då va även Eskil med. Sen på kvällen blev det att vara med Eskil och sen åkte vi ut på sjön med Harry. Runt 22-23tiden körde dom sedan hem mig, skönt att vara hemma tidigt en lördagskväll. Dock gick det ju inte att sova och har vaknat en miljon gånger men men sånt är livet.
Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Varit hos pappa med mamma och hämtat syskonen sen nu på kvällen följde jag och Elin med och red när dom andra i familjen skulle ut och gå en sväng. Riktigt mysigt i den härliga kvällssolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0