Måndag

Skola idag och efter det hem och sova, och nu har jag lagom
tagit mig ett bad.. Känner mig fortfarande inte kry sen hjärnskakningen utan har ont i huvudet och är ständigt trött, värdelöst!
Igår gjorde jag inte heller något speciellt gick upp runt 12-13tiden la mig framför tvn och halvsov hela dagen sen.
I Lördags gjorde jag inte heller något speciellt, sen på kvällen hämta Sanna, Marcus och Kim mig så åkte vi till Gruvan och kolla film kom hem runt 1-2tiden kanske. Va ju ganska så trött eftersom jag kom hem runt 7 på Lördagsmorgonen.
Men nu hoppas jag bara att mitt huvud och allt ska bli normalt igen... På Torsdag ska jag till tandläkaren på fm och på em till vårdcentralen och kolla upp min rygg samt höra lite om huvudet, så hoppas det blir bättre snart!
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0