Måndag

Just nu sitter jag i skolan och ska jobba lite i projektgruppen, sen blir det att fixa lite andra skoluppgifter sen hem och ev rida en sväng om vädret håller i sig!
I Fredags blev det att pallra sig iväg till skolan, sen på kvällen blev det grogg med Sanna mfl. Sen på natten runt 4 kanske, gick jag till Linus och sov där. Va kvar där tills runt 16tiden på Lördagen sen kom Emil och Amanda och hämtade mig så åkte vi hem. Sen på kvällen blev det grillat och myskväll med familjen <3
Igår åkte jag, Emil och Linus upp till Bergshult (pappa), stannade även till vid Ljungås crossbana på vägen upp dit och kollade lite. Sen åkte vi till Melåna så testa Linus kasta lite, sen åkte vi lite fram och tillbaka mellan pappas och Emils hus, skjutsa pappa och lite så. Sen hjälpte vi pappa att bära lite virke sen blev det grillat och efter det åkte vi till Linus så han kunde packa, byta till bussen och sen blev det att åka och möta Daniel så dom kunde byta lite jobbgrejer sen slutligen hem och fixa lite sen sova!
Blev att ställa klockan på 3, gå upp och skicka iväg Linus till jobbet och sen runt 4tiden gick jag och la mig och försökte sova igen sen vid 5.45 ringde klockan igen och då va de dags att fixa sig och ta moppen till bussen sen mot skolan!
Och blev precis lite smålycklig nu när läraren kom och sa att vi får sluta efter entreprenörskapet (13.35), underbart!

Emil och Tuva åker lite bil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0