Söndag kväll

Inte bloggat på as länge, men sitter knappt framför datan längre.. Men ska verkligen bättra mig nu känner jag!
Lite snabbt om helgen då. I Fredags blev det att dricka med Sanna, Morgan o Eskil. Sen åkte jag och Sanna med Tomas och Jocke, sen vidare till Hammar på fest. Sen körde joppe hem mig senare på natten.
Igår (Lördag) åkte jag in till Eskil där han, Mogge, Lisa och Mikaela var. Började dricka senare sen åkte vi till Hammar på fest igen.. Sen körde Marre och Morgan hem mig!
Helt okej helg, men mycket tårar..
Nu blire duschen, film och tagga om för ytterligare en skolvecka. Går dock bara Måndag, Tisdag och Onsdag. SKÖNT, älskar studiedagar och lov :$
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0