Shit

Insåg precis att jag inte bloggat på bra länge.. Men min dator funkar ju bara när den vill så blir lite så...
Kan dra lite snabbt och helgen iallafall, i Fredags var jag bara hemma och tog det lugnt på kvällen eftersom jag va jätte förkyld. I Lördags åkte jag och Sanna till Pålsboda,drack lite grogg och var med Krille, Scoby, Rasmus, Olle och senare på kvällen med lite mer folk.
Igår var det skola och sen drog jag och Sanna hem till henne och plugga, duktiga tjejer! Sen kom även Morgan och var med lite. Senare kom Linus, Emil och Amanda och hämta mig och körde hem mig.
Idag har de varit skola som vanligt och sen hem direkt är asa seg idag.. Buhuu


Vill bli blooond igeen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0