Måndag

Förra skolveckan rullade på bra. I Fredags följde jag med pappa på kräftskiva med hans släkt sen var jag lite med Linda, Aron, Tummen o Dean.
I Lördags gick jag upp tidigt och åkte till skolan eftersom det var öppet hus. Slutade vid 13tiden. Sen hämta Linda mig och Sanna i Hallsberg så åkte vi förbi Åmmeberg och hämtade Linus. Sen släppte dom av mig och Sanna i stan. Efter det blev de tårta med pappas släkt eftersom min lilla kusin Tyra hade dop.
Senare på kvällen blev det Kumla med Sanna. Åkte till Linus Öberg och festade lite. Sen till stan så va jag med Linda en stund sen sov jag i Åmmeberg.
Idag har jag inte varit i skolan eftersom jag varit på vårdcentralen och opererat bort en ärrvävnad som jag haft på benet. Så nu sitter 7 stygn där istället och jag får inte rida eller anstränga mig på minst 10 dagar då de lätt spricker upp igen.. Wiho..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0