Hmm?

Jag börjar tro att det inte spelar någon roll i vissa fall hur högt man siktar när man ändå inte når upp dit. Till dom där kraven, förväntningarna, målen eller kärleken.
Att sikta på någonting, att vilja något eller att göra något är inte allt lätt.
Det är alldeles för lätt att snubbla på mållinjen, att misslyckas när man är som närmast det man vill mest av allt.
Att se de framför sig men inte nå fram, att verkligen vilja ha någon men inte få det.
Det måste nog va den värsta känslan som finns, misslyckad/ misslyckanden..
Alldeles för mycket fel och alldeles för många chanser på att det ska bli bra.
Har det inte funkat hittills, hur stor är då sannolikheten att det kommer göra det nu?
Att det förändras, att jag får de jag vill ha.. Jag tror jag har försökt alldeles för länge redan och längre är det nog inte värt att försöka, att kämpa.
Jag vet svaret och hur det ändå kommer sluta i slutändan!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0