Update

I Fredags blev det som sagt party i Gruvan hos Sanna med massa trevligt folk. Sen vid 5-6 kom jag hem efter att Nicklas kört hem mig.
I Lördags gjorde jag inget speciellt. Red Lina en sväng och på kvällen träffa jag även Joppe ett tag innan han skulle köra runt på fyllon. Blev en trevlig och givande pratstund. Somna kanske vid 4-5 tiden för kolla tv hela natten.
I Söndags gjorde jag inte heller nått speciellt. Gick ut och städa lite i garaget på kvällen medans Emil, Linus och Joppe fixa med sina bilar.
Igår (måndags) skola hade power point redovisning och feedback. Efter skolan låg jag i soffan med täcke osv då jag frös som faan.. Sen träffa jag Morgan en sväng sen åkte vi och kolla lite, tog en rök med Sanna och lite så. Hemma vid 22 tiden sen blev det tv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0