Torsdag

Va i skolan idag, wiho vad duktig jag var kom i tid till och med. Fan så grymt!
Efter skolan följde jag med Amanda K när hon solade sen gick och mötte Joppe och Emil gick till Grillen och käka sen vidare upp till Jasmines nya lägenhet där hon, Jocke och Amanda höll på att måla om!
Va där en stund sen kom även Nicklas. Gick till Grillen igen för Jocke skulle äta. Sen kom Marcus så då åkte jag, Joppe och Jocke med han till Robert där han och Linus höll på i garaget med Linus gamla 142a som han köpt, haha. Men måste erkänna att den såg fräschare ut än vad jag trodde att den skulle va, hihi!
Efter det skjutsade dom mig till stan igen så mötte jag Amanda och sen tog vi moppen hem hit.
Har sen dess suttit och nördat fb:spel.. Hehe roligt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0