Tisdag

Har inte uppdaterat bloggen sen i Söndags så är väl dags nu, hihi.
I Söndags åkte jag och sov hos pluttis i Åmmeberg. Tog bussen hem 6.35 as trött så gick och la mig när jag kom hem. Vaknade vid 14tiden. Sen på kvällen fiskade jag, Emil och Joppe.
Igår va vi lediga hade OD i skolan så va hemma och klippte lite gräs, fixade hästhagen och lite så. Drog till stan och va med Joppe och Nicklas. Sen tog jag moppen hem så kom Emil, Joppe och Linus så drog vi ut och fiskade i några timmar trevligt. Sen runt 22tiden åkte jag ner till Åmmeberg och sov hos pluttis. Gick upp vid halv 7 idag. Sen va det dags för skola, blää.
Just nu sitter jag och pluggar spanska eftersom lärarn kom och sa att jag låg efter med ett prov och måste göra de innan Torsdag, JIPPI äckliga jävla fitt skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0