Söndag

I Fredags var jag hemma från skolan. Åkte sedan ner till Åmmeberg vid 18tiden och grillade hos mormor och firade Tony som fyllde 20år, stort grattis! Efter det kom pappa och hämtade mig så sov jag där. Hostade hela natten usch.
I Lördags skjutsade pappa hem mig runt 16-17tiden fixa mig lite och åkte sedan in till stan. Gick och träffa Sanna och snackade med henne och tog en rök. Efter det gick jag upp till Joppe och va med han och Matilda hela kvällen. Åkte hem därifrån runt 2-3tiden inatt. Men när jag åkte hem dog moppen så Fredrik fick komma och hämta mig och moppen. Somnade kanske runt 4-5tiden.
Idag gick jag upp vid 1-2tiden åkte upp till pappa och hämtade hem Hoppsan och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Grillat finns inge godare!

puss


Matilda och jag hos Joppe

Joppe och jag, bästa vän♥

Hoppsan äntligen hemma i hagen igen!


Jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0