Söndag

Igår kväll runt 22tiden kom Morgan Körberg och Matilda och hämtade mig så åkte vi runt lite i Askersund.
Drog även till Åmmeberg och snackade lite med Robin Karlsson och Aron. Runt 12tiden va vi tillbaka i Askersund och då släppte Morgan av mig så gick jag upp till Joppe och va med han, Amanda, Jasmine, Emil och Lådan.
Senare sen åkte jag och Jasmine med Jocke, Joel och Wille. Blev bråk mellan Askersundare och Polacker och ja kaos för en stund innan Polackerna sprang iväg. Sen skjutsade dom hem mig så va väl hemma runt 4-5tiden kanske.
Gick upp vid 15tiden idag har legat och solat, käkat frulle och nu ska jag ta på mig lite kläder och gå ut och hjälpa mamma med hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0