Måndag

Lördags kvällen spenderades som sakt med underbara vänner!
Åkte in till Sanna runt 8tiden satt där med henne, Jesper Lindström, Krull och Kim. Sen runt 22-23tiden kom Martin Andersson och Jesper Lindé från Motala. Åkte nått varv i Askersund och följde sedan med dom till Motala. Fartfylld öldrickar kväll för mig och Sanna, hihi!
Åkte sedan till Askersund runt 2tiden? Upp till Sanna och hämta mer öl. Ner och träffa Jocke, åkte till Torget träffa Aron och några. Sen åkte jag, Sanna och Aron med Jesper till Zinkgruvan och lämnade Sanna men hon hade glömt sin laddare, haha så vi fick åka till stan igen och hämta den sen lämna henne! Sov i Åmmeberg den natten och sen på morgonen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Örebro. Käkade och dom köpte lite grejer!
Sen hem och slappa resten av dagen, somnade runt 1inatt.
Idag var det skola som vanligt och sen tog jag moppen hem och nu håller jag och mamma på att baka bullar, mummmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0