Lördag

Känner att min bloggning är väldigt dålig blir typ ett inlägg varannan dag och det funkar verkligen inte!
Igår va det ju som sagt va Fredag. Skola + bad i Vättern. Hem fixa lite sen kom Jesper Lindström och hämtade mig sen åkte vi till Sanna och va där ett tag sen vidare till stan. Tog oss några öl, va massa trevligt folk ute igår. Riktigt nice. Runt 12tiden skulle Jesper hem så då åkte vi till Gruvan och bytte bil sen åkte jag och Sanna med Manne Lundqvist och Rasmus Karlsson. Kom väl hem vid 3-4tiden?
Måste tacka alla för en riktigt trevlig kväll iallafall!
Idag gick jag upp vid 10 följde med mamma till Örebro. Växlade pengar Svenska->Euro. Eftersom jag åker till Berling imorgon. Köpte även de som är på bilderna nedan.
Nu håller jag på att packa för fullt och snart kommer nog Fredrik och Daniel och hämtar mig så ska vi åka en liten sväng.
Får se om jag hinner blogga något mer innan jag åker imorgon annars bloggar jag Fredag den 1/6 igen när jag kommer hem!
puss

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html


Svar: ja det har jag! :)
Emma Karlsson

2012-05-27 @ 21:10:59
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0