Lördag

Igår Fredag åkte pluttis runt 16tiden. Fixade mig då och åkte in till stan vid 20tiden mötte Jesper Lindström och Sanna och sen åkte jag och Sanna med Jesper hela kvällen trevligt! Drog till Örebro, va ganska dött då eller ah mycket folk men inget roligt folk. Senare runt 23tiden började det ju va massa som man kände och så. Riktigt bra kväll! Blev även några bågvarv i Örebro och då åkte även Gurra med. Kom tillbaka till bilträffen och alla hade dragit då haha. Så då blev de att åka hem! Skjutsa hem Gurra sen Sanna sen körde Jesper hem mig. Va väl hemma vid 4tiden tror jag. Har sovit as illa inatt pga lite grejer.

Klev upp ur sängen vid 1tiden och nu gör jag verkligen ingenting. As tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0