1 Maj

Idag är det som sagt första Maj. Tycker det här året har gått fruktansvärt fort om jag får säga det själv.. Alldeles för fort faktiskt, haha!
Igår va det ju Valborg. Tog moppen in till stan och gick sedan till Jasmine där hon, Amanda och Emil var. Va där ett tag sen kom Jocke och hämtade mig och Emil. Så drog vi till Åmmeberg för Jocke skulle äta. Åmmeberg->Åsbro->Brändåsen->Vretstorp->Askersund. Hämtade upp Amanda och åkte sedan till Skyllberg. Åkte med Aron, Nicklas och Thessa(?) därifrån till Rönneshytta till Alex på fest. Det blev bråk och alla blev ustlängda så stod där ett bra tag sen drog alla. Så jag och Aron fixade skjuts till Åmmeberg sen sov jag där. Imorse skjutsade bästa Jocke mig och Hanna till stan. Så gick jag till Joppe och efter en stund gick vi till Grillen för jag skulle köpa mat, hihi. Sen kom mamma och alla och hämta mig så drog vi på Godegårdsmarken och sen till Hallsberg och parade Geisha. Sen hem igen hämta transporten sen åkte jag och Fredrik in till stan och hämta min moppe som krånglar satan!
Nu ska jag iallafall sova, upp tidigt till skolan imorgon efter ett skönt lov. Har även matte nationella imorgon, orkar jag verkligen de? huvudet är fullt med snor och känns som om de väger flera kilo extra. SUCK!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0