Onsdag och jag tar heelg!

Fick en lillasyster igårkväll, klockan 22.17 kom hon ut. Så mamma och Fredrik kom hem med henne runt 13tiden idag. Så söt, blir ju nästan sugen på att skaffa en själv, hihi ;)
(Bild kommer imorgon)

Började dagen idag med Biologi nationella i 3timmar sammanlagt, hade 30minuters rast mitt i typ. Skapligt segt, förstod inte så mycket så hoppas på ett G iallafall!
Efter det slutade jag för orkade inte ha ett matte prov också. Så drog upp till Jasmine och va med henne, Linus och Emil en liten stund tills mamma och Fredrik hämtade mig när dom va på väg hem från BB.
Grejade lite hemma, laga mat och lite så. Sen kom Marcus, Joppe, Peter och Jonny och hämtade mig runt 18tiden och sen har jag varit med dom hela kvällen. Linus, Jocke och Emil skjutsade nyss hem mig.
Nu blir det att glo lite tv och sen sov, intressant inlägg.. Hehe jag vet!

Ledig imorgon och på Fredag förresten, så jääävla SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0