Inte orkat blogga

Har inte orkar blogga på ett tag så tar lite snabbt vad som hänt!
Söndags mamma och dom kom och hämtade mig sen åkte vi till Marieberg, köpte ett par svarta jeans och en roosa navelpiercing, kom hem sent. Senare på kvällen va jag med Amanda, Marcus, Emil och Joppe.
Måndag började dagen med hk-prov, sångprov och engelska redovisning. Gick helt okej!
Åkte hem och gjorde inte så mycket, pluggade hela dagen. Gjorde musikläxa, fysik hemprov, elgrej läxa och massa sånt.
Tisdag skola lämnade in allt och gjorde ett matteprov. Har inte varit med på några genomgångar så fatta inte så mycket. Senare blev de en sväng till Khamn med Marcus, Joppe och Nicklas. Stanna typ överallt och köpte glass, börjar ju bli vår och värme, hihi!
Idag skola, fick reda på mitt matteprov, fick G vilket jag är nöjd med med tanke på att jag inte fatta något av provet. Men får nog VG i slutbetyg ändå om det går bra på nationella! :)
Efter skolan drog jag ut och red, eller red och red. Red 10min sen gick jag och hästen resten så blev en prommenad på 1timme ungefär.
Sen har jag duschat. Varit ute och hälsat på Marcus, Joppe och Emma N. Trevligt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0