Måndag

Fattar inte vad det är för fel på blogg.se, vissa bilder går inte att ladda upp och det krånglar utav bara fan.
Så Berlin bilderna kommer väl inte försen de fixat sig..

Men i Lördags kom Jocke och hämtade mig så åkte vi och hämta Sanna sen drack jag och Sanna lite och va med Jocke i stort sett hela kvällen i Askersund och lite i Åmmeberg. Va as depp så åkte hem redan vid 1-2 någon gång.
I Söndags hade jag ingen lust med någonting så gick upp ur sängen vid 17-18tiden för att ta en rök och käka lite. Sen gjorde jag inget specillt. Gick och la mig igen efter ett tag.
Idag var det skola som vanligt, usch så trött på den skiten. På Fredag sätts betygen och innan det ska jag lämna in en uppsatts, ett författarporträtt, göra ett prov med massa länder, ett so-prov om i och u länder, ett spanska prov och ah vet inte riktigt om det är nått mer.. Har tre dagar på mig att göra det känns nästan värt det osv...
Efter skolan gick jag och la mig en stund och tvär somna, vaknade och då va Jocke här så åkte en sväng med honom, Emil och Amanda i Emils 940i.
Nu håller jag på att plugga och ska alldeles strax sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0