Måndag

I Fredags klippte jag mig efter skolan. Sen hem senare på kvällen kom Jocke och Matilda och hämtade mig, Emil och Amanda hemma hos oss. Så körde han mig och Matilda till Sanna så var vi där ett tag. Sen gick vi ut och snackade med Gunnar, Nisse mfl från Kumla ett tag trevligt. Sen kom Marcus Petterson, Thom och någon mer och hämtade oss sen vidare till Kim Stålh i Vretstop. Var där en liten stund sen mot stan igen så släppte dom av oss där. Åkte lite raggarbil med Morgan, Marre, Hanna och några fler till Örebro. Sen därifrån åkte vi med Marcus Eklund, Tobias, Cd, Tobias? till Östansjö sen körde Cd och Tobias hem Sanna. Sen körde vi Linus från stan till Åmmeberg. Sen körde dom hem mig och Matilda till mig.
I Lördags tog jag och Matilda det bara lugnt på dagen sen kom Marcus Eklund, Cd och Tobias och hämta oss, åkte till Askersund -> Örebro -> runt i Örebro -> till Vretstorp lämna Marcus -> så körde dom hem mig.
Somnade ganska så direkt, hehe.
Igår gick upp vid 14tiden kanske så kom Matilda och Jocke. Så åkte jag, Jocke, Matilda, Emil och Amanda till stan och käkade på Grillen. Sen körde dom hem oss igen så snacka vi lite sen åkte dom igen. Senare runt 22tiden kom Jocke, Marcus, Cd och Matilda och hämta mig så åkte vi hem till Matilda och kolla tv sen runt 2tiden åkte dom hem så gick vi och la oss.
Idag vaknade hos Matilda, har typ käkat frukost och hmm, vad händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0