Jag vill, men det går inte..

..jag saknar dig

Skola idag, gjorde mitt geografi prov med länderna i Asien. Fick precis G i det, skapligt stolt. Med tanke på att det är det ämnet jag typ har svårast för bortsett från språk (Engelska, Spanska). Så nu är det provet klart.
När jag kom hem från skolan tvärsomnade jag i soffan idag igen eftersom jag har as svårt att sova på nätterna nu igen, kuul liv. Vaknade vid 21tiden och är nästan klar med min uppsats om Andra världskriget (skriver om Raoul Wallenberg) så har inte alls mycket kvar på det. Så nu blir det att plugga lite till ett prov som jag ska göra på Torsdag samt försöka läsa ut min bok eftersom jag måste skriva ett författarporträtt imorgon samt bokrecition som jag ska lämna in på Torsdag. Skapligt mycket att göra nu, tur vi är lediga imorgon så jag kan fixa med det då!
Nej nu blir det att plugga vidare och sen kanske ut och gå en sväng eller bara försöka sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0