Kaos

Igår va jag ute och red en sväng. Sen in till stan till Apoteket, sedan till Eskil. Sen följde jag med Eskil till Åsbro när han skulle skjutsa dig några. Så ville han stanna en stund hos Thias och Ylva så va där en halvtimme-timme sen körde han in mig till stan så va jag med Amanda och Jasmine och hade de mysigt. Sen försvann Jasmines lägenhetsnyckel när vi va ute och prata med några, wiho. Så vi kom verkligen inte in igen! Och jag hade kvar min väska, nycklar, pengar och ja allt där inne vilket Amanda också hade. Så jag och Amanda gick runt ute fram till halv 6 när hennes port öppnade så vi kunde komma in där. Så somna vi ganska direkt och gick upp vid 15.30 idag. Sen har jag och Amanda gått och letat nyckel hela dagen men fann den ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0