Helgen

Wiihooo.. Min mobil har lagt av totalt (så har en stenåldersmobil nu ;) ) och min dator funkar inte. . Eller ah om jag har den inkopplad till tv:n kom jag på idga, smart cheeey!
I Fredags va jag med Amanda, Jasmine sen träffa vi massa folk. Sen sov jag och Jasmine i stan.
I Lördags drog jag och Sanna till Jasmine där hon, Amanda, Marre, Hanna, Linus och Harry var sen kom Matilda också. Senare på kvällen drog jag, Sanna, Matilda, Marre och Hanna till Gehrke med Cd och Simon. Kom hem runt 3-4 kanske ingen aning haha.
I Söndags blev de chilldag.
Igår blev det jobb inne på sista jobbveckan nu, känns skapligt skönt!
Och idag har jag jobbat sen varit ute och åkt lite med Morgan och Matilda!
puss
En riktigt trevlig partyy helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0