Söndag

I Fredags kom Dennis och Matilda och hämtade mig och då drog vi hem till Dennis där Pontus, Robert och Hilmer va. Senare kom det lite mer folk.. Senare på natten skjutsade även Manne och Mickaela oss till Laxå där det va fest. Jag drog dit med Robert, Dennis, Pontus och Hilmer, vi badade pool och snackade med folket där. Vid 4-5 tiden kom Emil och Sanna och hämtade oss, skjutsade oss till stan, blev massa krångel men kom hem till Robert vid 6tiden och sov där, vaknade vid 8-9 och sen vid 10 kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Örebro.
Sen igår kväll gick jag och vilade vid 18tiden men vaknade vid 23-24tiden, as jobbigt va jätte pigg så vid 1tiden kom Linus, Amanda, Marre och Morgan och hämtade mig så åkte vi till Brändåsen och sen hem till Linus. Vid 5tiden skjutsade han hem oss så somnade runt 6tiden någon gång. Gick upp vid 12idag och har inte gjort så värst mycket..
Nu tänkte jag snart duscha och sen kolla Wallander, puss

Bild från igår på mig och Morgan när vi körde någon stötgrej, skit läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0