Onsdag

Igår em gjorde jag inget speciellt, sen på kvällen kom Linus en sväng så gick ut och snackade lite med honom och efter det gick jag och la mig, lyckades kanske somna vid 1.
Skola idag men har haft as ont i huvudet hela dagen, känner mig alldeles tjock i halsen samt näsan och så. Så vid 11tiden kom mamma och hämtade mig för orkade verkligen inte va kvar i skolan och sitta och koncentrera mig när det verkligen inte går. La mig på soffan och somnade kanske vid 1 och vaknade vid 5tiden och tro det eller ej, hade ännu ondare i huvudet då när jag till och med hade sovit, sjukt!
Nu har jag iallafall druckigt ett varm glas o´boy, så gott!
Ska väl lägga mig framför tv:n eller käka nått nu, hej hej

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0