Onsdag och våren närmar sig med stormsteg!

Antar att typ inga läser min blogg längre eftersom jag knappt uppdaterat den. Men tänkte börja göra det nu när jag har internet och allt igen!
Tog moppen till bussen imorse sen med den till skolan, kämpa mig igenom hela dagen trotts att jag hade huvudvärk och mest av allt ville hem till min sköna säng igen.. Tog bussen sen moppen hem efter skolan tog det lugnt sen på kvällen nu har jag och mammi fixat till det på mitt nya rum. Sängen stod fel, skrivbordet mitt i rummet och kartonger lite överallt men nu är det ordning och reda, blir as bra!
Men nu ska jag skriva vidare med lite bra folk på fb, sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0