Jag lever

Folket som läser min blogg har väl trott att jag dött eller nått, men nej där hade ni fel!
Min dator har krånglat och livet har varit både upp och ner.
Förra helgen drack jag med Sanna på Fredagen och på Lördagen åkte jag och Sanna till Örebro på Sverigeträffen och drack. Riktigt kul helg!
I veckan har jag inte gjort nått speciellt, träffat Matilda lite, även Sannut, kört hö åt pappa och ja det vanliga?
Igår va jag med Amanda och Jasmine i stan lite överallt. Trevligt.
Idag har vi haft kalas för min lillasyster som fyller 10år på Tisdag.
Sen har jag varit hemma och haft filmkväll samt startat upp en ny hemsida åt hunduppfödningen. Kika gärna in www.123minsida.se/bergshultskennel .

På Måndag börjar skolan, jag börjar Allé.. Börjar bli en stor flicka nu, hihi både jag och min älskade vän Sanna börjar Barn och Fritid. Känns skönt att ha med sig en trygghet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0