Söndag

I Torsdags va jag hemma från skolan. Åkte till Hallsberg oxh fixa pass till mig sen  vidare till Örebro och hämtade mina jeans som varit på lagning. Samt så träffa Emil läkaren för sista gången.
I Fredags va i skolan hela dagen. Efter det va jag med Jesper, Joppe och Nicklas. Sen åkte jag hem och fixade mig. Sen åkte jag in till Joppe där han, Jonny och Nicklas var. Efter en stund kom Emil och Niklas också. Åkte lite med Marcus, Joppe, Jonny och Nicklas sen kom Peter som vanligt och va fittigt dryg. Så åkte med Linda och Jocke då tills Nicklas, Matilda, Gurra och Jesper kom och hämtade mig och sen åkte vi lite överallt.
I går åkte jag, Emil och Amanda med Linus och Linda till Örebro. Men var inte där så länge pga problem som vanligt. Sen till Askersund och var där ett tag med dom. Sen skjutsa vi hem Emil och Amanda. Och jag hoppa över till Marcus bil där han, Joppe, Jonny och Nicklas var. Skjutsa hem Jonny och åkte sen till Godegård och hämtade Jasmine. Sen åkte vi till henne och det slutade med att alla somnade så blev att sova där inatt. Vid 10tiden kom Fredrik och hämtade mig. Sen har jag fixat lite med hästhagen och så!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0