Söndag

Igår runt 18tiden (?) kom Martin och Danne och hämtade mig. Drog till Grillen för dom skulle käka pizza gled runt lite i Askersund fram tills 21tiden. Hämta Matilda, åkte till henne lite snabbt, till Askersund. Sen till Simon B och där va de typ "grillfest" eller nått liknande..?
Sen vid 22-23tiden lämnade dom mig och Matilda vid Seven. Sen åkte vi raggarbil hela kvällen lite överallt.
Hamnade till sist i Zinkgruvan, men eftersom Marcus körde raggarbilen så bytte han till sin bil och skjutsade mig till Åmmeberg lite snabbt innan han skulle hem. Sov i Åmmeberg och idag har jag varit med Amanda, Jocke och Emil mest hela dagen och åkt goolf.
Dom skjutsade hem mig vid 19tiden och nu funderar jag på att duscha sen lägga mig i sängen och glo på tv tills jag somnar.. Skola imorgon tipptopp?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0