Sista lovdagen

I Lördags kväll blev det som sagt va att va med Sanna. Börja lite hos henne, åkte senare med Dennis, drog till Åmmeberg en sväng, till raggarklubben och kollade läget, till någon Dag med han, Sanna och Robin på efterfest, drog sedan därifrån runt 6tiden. Åkte hem från stan vid 14tiden och bara tog det lugnt resten av dagen.

Igår
kväll blev det att åka in till Jasmine där Joppe, Nicklas och Peter va. Väntade på Marcus och sen drog vi till Åmmeberg till Linus. Resten av kvällen åkte jag, Joppe, Linus, Marcus och Jasmine bil. Åkte lite överallt Åmmeberg, Brändåsen, stan osv. Sen åkte vi till Åmmeberg och jag och Linus la oss i sängen och somnade under tiden dom andra kollade film och sen vid 4-5tiden skjutsade dom hem mig.

Idag
är det sista lovdagen. Passade på att sova länge (13-14tiden) riktigt skönt. Väldigt tråkigt väder, har regnat i stort sett hela dagen och jag som tänkt gå min 1-2timmars runda i skogen med hundarna men det får bli någon annan dag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0