Lördag

Inte bloggat sen i Tisdags men har inte haft lust. I Onsdags var det skola, slutade vid 12 och åkte med mamma till Örebro med Smilla och fixa nya hjärtintyg, handlade lite kläder till mig och så. I Torsdags va jag hemma från skolan, tog de lugnt samma sak igår va hemma då med. Har haft ont i huvudet i några dagar i rad. Verkligen dunkat usch alltså varit yr imellanåt och fy fan!
Igår kväll åkte jag in med Gus, Emil och Amanda till stan. Va hos Amanda ett tag sen gick jag till Joppe och satt och snackade med honom lite. Sen kom Marcus och då åkte vi till Hammar och hämta Jonny, sen till Askersund och hämtade Nicklas. Åkte runt lite, till Kumla och va hos Nattah ett tag, sen till Gålsjö till Basse där de va fest. Sen Askersund sen skjutsade Jocke och Linus hem mig, Emil och Amanda.
Gick upp vid 1tiden idag och har bara tagit de lugnt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0