Första skoldagen avklarad

Skola idag. Jag och Amanda tog moppen till bussen. As roligt, har regnat hela natten/ dagen. Tror till och med att det fortfarande regnar ute. Man blir alldeles deprimerad utav dehär vädret. Ge mig sol och sommar!
Hade 7lektioner idag. Bra och lugn start efter lovet, jo tack!
På idrotten hade vi räck. Hängde upp&ner, bak och fram och ja jag vet inte vad, känner av träningsverken i armarna iallafall. På biologin skulle vi göra nationella eftersom det blev fel sist. Tro på fan att labbet gick fel för halva klassen igen.. Måste va nått fel på grejerna eller så jävlas hon med oss, haha! ;)
Ska iallafall få göra om de ytterligare än gång, tredje gången gillt liksom!?
Tog bussen hem efter skolan. Haft typ depp dag idag. Suttit framför tv:n och käkat chips.. Känns ju nödvändigt skulle vilja ut och röra på mig men orkar inte i allt regn!

puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0